poniedziałek, 10 lutego 2014

Walentynkowe inspiracje


 
Walentynki tuż tuż i z tej okazji mam dla Was kilka prostych pomysłów jak urozmaicić i umilić ten dzień. Jestem zdania, iż Walentynki są wspaniałą okazją (dla wszystkich!) do okazywania uczuć sympatii i czułości. W moim mniemaniu nie jest to święto zarezerwowane wyłącznie dla zakochanych. :)
Udanej zabawy! :D

The TomKat Studio stworzyli słodki baner. :)
 
 
Prawda, że takie tic tac's to uroczy i prosty pomysł na Walentynkowy prezent. Więcej informacji znajdziecie w the idea Room.
 
 
LoVe you print. Spróbujcie :)
 
 
Na sam koniec muzyka prosto z Malezji. :)
 

2 komentarze:

  1. Trafiłam tu przypadkiem i zastaje na dłużej!!! podoba mi się Twój blog, zdjęcia są przepiękne i podejscie do życia mamy podobne!!!! klimatyczne miejsce stworzyłaś!!! komoda bajeczna, własnie jestem w trakcie przerabiania mebli sosnowych w sypielni, będą białe (a razcej ecru) pozdrawiam ColonialHarbour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba się tutaj Tobie. :) Zależało mi na stworzeniu miejsca, w którym każdy będzie czuł się jak w domu. Ciepłego, przytulnego domu. Od połowy roku zapraszam do agroturystyki LULIRAJ.
      Meble bielone mają dużo uroku. Trzymam kciuki i czekam na rezultaty. Będę zaglądać! Uściski

      Usuń