piątek, 28 września 2012

Nareszcie


 
W „Projekcie Szczęście” jedno z zadań autorki brzmi „odgruzuj, odnów, uporządkuj”. Zdaniem autorki takie działania korzystnie wypływają na naszą energię, czystą przestrzeń i chęć do działania. Cały czas poddaję się tym pracom. Każdego dnia coś zmieniam, w końcu mieszkam jeszcze „na budowie”, ale ta komoda kosztowała mnie trochę energii i czasu.

Długi czas poszukiwałam komody, na której będę mogła postawić lustro, kwiaty. Komody dużej i reprezentatywnej. Czasami bywa tak, że coś po prostu na nas czeka. Po długich poszukiwaniach komodę znalazłam na Gumtree. :)

To już 3 mebel, który został poddany zmianom. Wszystkie meble pomalowałam farbami Annie Sloan, które można kupić na Allegro. Stosując te farby nie trzeba przed malowaniem szlifować mebli.


Moje meble były ciemne, toteż potrzebowały trzech warstw farby.

  • Kiedy farba wyschnie papierem ściernym przecieramy krawędzie i zrobienia, aby zaczęło prześwitywać drewno.
  • Aby zabezpieczyć farbę nanosimy cienką warstwę wosku.
  • Kiedy wosk przeschnie polerujemy, aż nabierze delikatnego połysku.


Czas na przyjemności – tarte z brązowym cukrem, białą czekoladą i malinami. Pyszności.
 



To już piątek! Miłego dnia :)

3 komentarze:

  1. Witaj,

    Trafiłam tutaj przez przypadek. Zauważyłam linka do bloga na FB. Jak miło! Zaczytałam się i pozostanę na dłużej. No i miło, że znalazłaś takie miejsce w Wielkopolsce. Ja też jestem z tych stron. Ciekawa jestem gdzie udało Ci się zrealizować marzenie;-)
    Pozdrawiam ciepło,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, :)

      Cieszę się, że będziesz tu zaglądać. Miło mi jest gdy komuś podoba się mój projekt, to co robię i czym się dzielę. Z wzajemnością będę też bywać u Ciebie.
      Marzenia… ah nadal je spełniam. Krok po kroku dążę do tego co mi się przyśniło, co sprawia mi radość i dodaje sił. Aniu, Luliraj jest 15 km za Poznaniem. Wkrótce pierwsze spotkania kolacyjne i na pewno wówczas zdradzę więcej informacji apropo miejsca. Zapraszam do odwiedzin. :)

      Miłego popołudnia Ci życzę,
      Agata

      Usuń
  2. Piekna przerobka :-) ciesze sie ze uzylas do nich farb Annie Sloan, ktore tak sie sklada oferuje moj sklep i pracownia w Krakowie :-) Troche moich dziel tymi wlasnie farbami znajdziesz tutaj www.patynowy.pl/blog

    OdpowiedzUsuń